Ledsen dotter

Äldsta dottern, Stora J, får stanna hemma från skolan idag. Hon var ledsen när hon väcktes och satt vid frukostbordet och grät över pappa. Stackars stackars min lilla stora gumma, hon bär så mycket sorg i sig, det är tungt för henne!! Ofta känns det som att vi är ensammast i världen, jag och barnen - det finns ingen, ingen som verkligen kan förstå!! Jag hoppas innerligt att det blir av med en anhöriggrupp som kyrkan här i stan hade planer på att dra igång, för vi skulle verkligen behöva träffa andra "brännmärkta"!!

Kommentarer
Postat av: myzpyz (aff)

stackars tjejen, det gör mig så ont att läsa :( hoppas att hon kan få stöd genom skolan eller sjukhuset så att hon får prata o får redskap att handskas med sin sorg! bra att hon är ledsen öppet o skönt att hon har en så bra mamma!

kramar till er alla

2009-01-12 @ 20:48:37
URL: http://vfw.bilddagboken.se
Postat av: Kicki

Usch så jobbigt! Blir ledsen i hela hjärtat. Det är ett helvete ni lever i. Tisdagskram från Kicki

2009-01-13 @ 09:08:42
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0