Doktorsbesök idag

Ska till läkaren i eftermiddag för bedömning. Antar att sjukskrivningen ska förlängas, men jag vet inte hur eller hur länge. Vet ingenting, det här är okänt territorium! Jag har aldrig varit sjukskriven förr på det här viset, så det är ny mark. Undrar också vad Försäkringskassan säger, från dem har jag inte hört ett pip. Alltså vet jag egentligen inte om jag överhuvudtaget ÄR sjukskriven, för det bestämmer ju de, inte läkaren.

Det är alltid obehagligt sånt här, att sätta sig hos doktorn och lämna ut sig, behöva dra upp precis hur kasst jag mår, hur dåligt jag sover, hur mina sorgattacker ser ut. Jag fattar ju att det måste göras, men det är ändå jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lycka till hos läkaren! Kram!

2009-02-09 @ 10:30:59
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Marita-5 kilos listan

Klart det är jobbigt...ska tänka på dig under dagen o jag hoppas det går bra hos doktorn-stort lycka till.



Stor kram till er alla//marita

2009-02-09 @ 12:59:54
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Elisabeth/SAGA

Det är så offantligt jobbigt att riva ned ens små, små skyddsmurar. Så jag förstår din känsla i just det söt!

Hoppas det inte blev för uppslitande!

2009-02-09 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0