Ensam bland andra

Jag vänjer mig aldrig vid den där känslan, att var jag än är, med vem eller vilka jag än är, så känner jag mig alltid ensam!! Alltid ensam, för att han inte är hos mig längre!
Var på U2:s konsert på Ullevi i fredags i sällskap med två jättetrevliga tjejbekanta samt ca.55 000 andra människor och ändå infinner sig den där ensamhetskänslan! Jag bär den med mig och den kommer inifrån - oavsett hur många som jag omges av.
Men det var skönt ändå att det gick bra att gå på konserten; att det var kul och trevligt, för det var konserten jag och M skulle sett ihop. Och när de rev av "Vertigo" som han gillade så mycket är jag säker på att det hördes ända upp till M:s himmel!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kramar om....

2009-08-03 @ 10:26:54
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Postat av: E

Hej, oh vad du beskriver hur jag känner efter min älskade make borgång 31 Dec.07, har också 3 barn.

Du skriver så fint.Hör gärna av dig skulle vilja träffa dig.jag bor i Stockholm

2009-08-04 @ 19:35:53
Postat av: E

Hej, jag känner igen vad du beskriver efter min man´s bortgång. Skulle vilja träffa dig. Jag bor i Stockholm.

2009-08-04 @ 19:39:04
Postat av: Anna

Ja, tänk att man kan vara så ensam bland så mycket folk...men här har du alltid en cyberhand som håller din vet du!!

2009-08-05 @ 13:14:47
Postat av: Elisabeth

Bono la ju t o m på en gigantisk strålkastare rakt upp i himlen, så...

kramas igen!

2009-08-09 @ 00:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0