Mer av vår surrealistiska verklighet

Scenario: skolfröken i skolan på måndag:
- Jaha, barn, vad har ni nu hittat på för kul under höstlovet?
Mina barn, stora J och mellan M:
- Jo, fröken, på måndagen urnsatte vi pappa, på onsdagen valde vi en gravkrans och på söndagen gick vi på minnesgudstjänst där de läste upp pappas namn!

Twisted.......

Så ser vår verklighet ut nu, det är banne mig helt upp och ner! Kan inte fatta att jag lever i den här verkligheten, om allt hade varit som det skulle så hade vi alla fem förberett oss på weekend-trippen till Stockholm som vi hade bokat nu till helgen. Nu blir det istället en mycket sorgsen och stilla Allhelgonahelg i kyrkan och vid graven.......

Det vi gjorde idag, var att vi valde en gravkrans att lägga på graven nu till Allhelgona. Den här blev det:
             

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilken fin krans. Jag måste också köpa en till lördag. Kram till dig och barnen.

2008-10-29 @ 21:45:35
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: myzpyz (aff)

älskade du... som vanligt så fattas orden! önskar så jag kunde göra nåt, om så bara krama er.

ni finns i mina tankar o jag tänder mitt änglaljus för er M då o då...

2008-10-30 @ 00:04:35
URL: http://vfw.bilddagboken.se
Postat av: Marita

Jättevacker krans-var till gravarna iförrgår o la kransar jag med.

Kram kram till er alla//Marita

2008-10-30 @ 07:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0