Ilska

All denna ilska jag kan känna vissa dagar!!
Ikväll är en sådan kväll med mycket ilska inuti och jag vet inte ens vad jag är arg på! Jag är inte arg på M (annars har jag fått höra att det kommer jag kanske att bli), jag är inte ens arg på Gud, det känns på nåt sätt så pointless. Ibland är jag arg på alla andra som får ha det jag förlorat, men ikväll är det bara någon slags odefinierbar allmän ilska som jag inte vet vart jag ska rikta! Jag känner för att sparka hårt på något och skrika sådär så att det gör ont i halsen!

Visst hade jag innan hört om sorgens olika faser; det där med chockfas, reaktionsfas och så vidare, men att man skulle känna så mycket olika känslor - det var jag inte beredd på! På något sätt väntade jag mig mest den där schablonbilden av stilla gråtande i en spetsnäsduk eller nåt.......

Kommentarer
Postat av: myzpyz (aff)

hej!

har hittat hit via aff (oäf)...

vet eg inte vad jag vill skriva, allt bara känns så futtigt o larvigt liksom.

skickar iaf en jättemegakram till dig o barnen!

lägger till din blogg på mina favoriter o hoppas det är oki.

sköt om er,

kraMyz

2008-10-18 @ 23:21:42
URL: http://vfw.bilddagboken.se
Postat av: Marita

Vad jobbigt:((



kan ju inte själv relatera o veta hur du känner -kan bara föreställa mig hur jobbigt det är.

har en väninna som genomgår samma procedur som dig-hon är en bit före dig i sorgen hennes man dog strax innan sommaren.När jag läser dina inlägg här kan jag känna igen henne i många dom.



En bamsekram till dig o de dina från oss//kram Marita

2008-10-19 @ 10:33:25
URL: http://amors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0