Det svåra i att gå och lägga sig

Jag drar på det varje kväll märker jag, det där med att gå och lägga sig. Det är så svårt och tomt och ensamt att lägga sig själv i dubbelsängen när han borde legat bredvid! Jag sover ofta med hans ena kudde i famnen, känner mig som en liten 3-åring, men det ger lite trygghet. Hans andra kudde är min livlina, den är sparad på en stol i sovrummet sedan han sist sov på den, så hans doft sitter fortfarande kvar i den. När jag är ledsen och saknar honom luktar jag på den, det gör mig visserligen gråtfärdig men det känns också som om han var nära.

Drömmer fortfarande inte om honom, men det dröjer nog tror jag. Jag är väl inte redo för det än, det skulle göra för ont. Fast jag önskar att jag kunde möta honom i drömmen och jag önskar att jag kunde "se" honom när jag är vaken. Tänk om man var lite sådär medial och kunde se hans ande, vad härligt! Då kanske det inte skulle kännas så ensamt. 

Kommentarer
Postat av: Tezziz

Oj,suttit och läst din blogg nu och tårarna rinner ner för min kind.

Kan inte föreställa mej hur du känner nu och ditt liv måste vara ett kaos just nu.

Att mista den man älskar mest måste vara det hemskaste man kan göra men jag hoppas att du och barnen finner ett bra sätt att kunna gå vidare i livet med mannen i ditt liv och pappa till barnen i eran hjärtan.

Kommer följa er vardag..



En bamsekram

2008-10-24 @ 08:25:12
URL: http://vulkaneninommej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0