Stilla kväll

Ibland kommer kvällen som en nådegåva (I´m waiting for the night to fall, I know that it will save us all"). Som ikväll; dagen var jobbig och smärtsam och sorglig, det var bara med nöd och näppe jag klarade av det jag måste med barn och sysslor. Då kommer kvällen som ett lugn, ett "nu är i alla fall den här dagen över och avklarad". Min bästa vän ringde och vi pratade i över en timme och det var läkande. Jag har gråtit en hel del, men det är sån där gråt där man efteråt känner sig ren och urlakad och som gör gott. Nu hoppas jag kunna sova innan klockan blir alltför mycket - igår lade jag mig sent, låg vaken tills klockan var över ett på natten och tog till slut en insomningstablett.

Älskade M, jag hoppas du vakar över mig och ser på mig och ger mig styrka, precis som du alltid har gjort! Jag hoppas kunna hitta dig inne i mitt hjärta när den värsta smärtan stillar sig - ibland kan jag ana dig i ett lugn som kan komma över mig utan förklaring och jag hoppas att det blir oftare längre fram.

Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

En lugn natt och att få känna närhet av M - det önskar jag dig!

Kramar

2008-11-16 @ 23:08:16
URL: http://mitteget.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0