Hos kuratorn igen

Jag var hos kuratorn i förmiddags och hon sa bland annat nåt klokt om mardrömmarna; att de berättar något för en. Det är ju egentligen uppenbart, men jag tänkte aldrig så när jag vaknade direkt ur den, för då var jag mest rädd. Men visst, tolkningen är nog solklar: i drömmen var det en man som var en vampyr och han skadade mig på ett tortyrliknande sätt och sedan jagade han mig med sina vampyrvänner. Antagligen är vampyren sorgen som gör mig illa och som jag försöker fly ifrån.

Fast i natt vill jag inte ha med några vampyrer eller annat att göra, dröm-bearbetning eller inte! I natt får det bli en insomningstablett; det får väl helt enkelt vara så just nu när det är extra svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0