Tapetseringsprojekt klart!

Idag gjorde jag (med hjälp av min pappa) klart tapetseringen av det tredje och sista rummet här hemma. Nu är alla tre rummen klara som skulle göras. På köpet har jag blivit en jäkel på att tapetsera och jag vet att M är stolt över mig däruppe i sin himmel!! Det var ju detta som skulle varit mitt och M:s vinterprojekt, men nu fick jag göra det själv istället.

Lilla J blev glad över sitt rum (det sista rummet som vi gjorde idag var det som skulle bli hennes eget) och hon började genast leka med bebisdockan och docksängen som vi plockat fram åt henne från vindsförrådet. Lilla snuttan, hon som nästan bara är en bebis själv! Önskar att M kunde varit här och sett henne leka och mata bebisdockan med välling! Men han ser henne från himlen, det vet jag.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Wow vad imponerad jag är! Tror det är jättebra att du sysselsätter dig för övrigt. Kan jag få gå i tapetserarskola hos dig sen? Jag har aldrig tapetserat och tror jag skulle få nervsammanbrott om jag försökte mig på det...



Klart M ser henne!



Många fjärde-adventskramar till dig!

2008-12-21 @ 11:04:45
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst Kicki-gumman, bara anmäl dig till min tapetserarskola! :-)

Kramar till dig med!

/Sorgfågel

2008-12-21 @ 22:27:47
URL: http://cayenne72.blogg.se/sorgfagel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0