Postorder-kul!

Jag kanske är lättroad, men ibland kan man ha väldigt kul åt reklam i brevlådan. Fick en tantig postorderbroschyr häromdagen och i den fanns det mycket som man inte hade en aning om att man inte behövde! :-)

Avdelning snålhet - tubklämmare för att få ut det sista ur kaviaren:
image14

En annan variant på samma tema - för att få upp det sista ur ketchupflaskan:
image11

Om jag startar bordell nångång ska jag bädda sängen med detta "lyxig leopard":
image12

Eller en käck och pigg sak till trädgården; bergis succé bland grannarna! Jag citerar katalogen: "Naturtroget och roligt för din gräsmatta. Digging Dog skapar garanterat både skratt och förvåning hos dina gäster. Den "grävande" hunden skäller, viftar på svansen, sparkar med bakbenen och som avslutning släpper den väder! Föreställningen börjar när någon passerar inom ca 2 meter från hundens svans, där en rörelsesensor är placerad. "
image13


Japp, jag fyller genast i beställningsordern!!! *asgarvar*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0