"Ring, ring" - Mobilfunderingar

Det är bara att inse; jag är hopplöst omodern när det gäller hur jag använder mobiltelefonen! Inte riktigt så pensio att jag har den avstängd utom när jag själv ringer, men nästan.
Min inställning till mobilen är att den är en trygghet att ha med sig om något skulle hända och praktisk att ha om jag vill nå någon. Men jag ringer inte jämt och ständigt i den och det är nog omodernt!

Men ärligt, jag fattar inte..... Okej för tonåringar - de föddes väl med mobilen vid örat - men folk i min ålder (jag är 35), vem ringer de till hela tiden??? Jag får inte in det i mitt huvud!

Jag ringer med mobilen om det är något jag måste ta "här och nu", men ska jag t.ex bara höra av mig till en kompis så ringer jag ju hemma på kvällen så vi kan prata i lugn och ro. VAD är det som är så viktigt att folk prompt måste avhandla det i sina mobiler offentligt på stan/caféet/på bussen/i biosalongen???



underbar nostalgi, inte sant??
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0