Bombhot mot Allsången

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1104745,00.html

Nä, man ska inte bombhota, men jag är inte sååå förvånad faktiskt! Hade jag inte varit så civiliserad av mig (ha!), så kunde jag uppskatta tanken......Gud, vad trött jag är på denna hauss av Allsång på Skansen! Sååå himla bra är det faktiskt inte! Och vad är det för skrikhoppor som står vid kravallstaketen varje gång och gapar?

Annars var artikelns naivaste kommentar helt klart denna:
"Ola Salo:
  ?Jag kan inte förstå hur någon kan tycka illa om Allsången. Men det finns många konstiga människor"

Moahahaha!! Wake up and smell the coffee, Ola!! :-D

Nä, tips från coachen (=mig): zappa över till 2:an nästa gång och kolla på "elake kocken", han är suverän!
Kommentarer
Postat av: Towe

Jag har som den ständige gästen Sivan fått nog! Alla i publiken sjunger falskt. Lasse H sjunger falskt och kan inte längre komma upp i höga tonarter. Lasse B skryter om bantning men varför i h-e har han samma fula skjorta på sig som förra året. Död åt Allsången, jag ska nog ringa efter Dilba så kan hon bombhota nästa tisdag!!!!

2007-07-12 @ 13:41:41
URL: http://towans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0