Dagens puckon!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article620869.ab

Hur många gånger ska man behöva läsa om sånt här (länken handlar om en 1-åring som satt inlåst i en bil på en parkering i solen i 40 minuter) innan folk fattar??? Ärligt, hur dum får man bli innan det är olagligt?


"- Vi trodde att barnet skulle ha det bekvämt i bilen. Vi skulle göra några snabba ärenden. Vi förstod verkligen inte att det skulle bli så varmt, säger kvinnan som äger bilen."

Bekvämt? En bil i solgass hamnar snabbt på temperaturer runt 50-60 grader!
Snabba ärenden? I 40 minuter???

Dessutom framgår det av artikeln att det var 3 vuxna människor; bilens ägare och barnets föräldrar. Kunde då inte en av dem stannat hos tösen?? Idiotpuckon!!

Kommentarer
Postat av: Towe

Ja jag blev arg som ett bi när jag läste samma artikel. Jag skulle aldrig lämna ett sånt litet barn ensam överhuvudtaget. Fasen när hon vaknar för hon sov väl, hur rädd blir inte bebban....usch. Nej stäng in alla tre vuxna och kör ut dem i öknen eller nåt!!!

2007-08-24 @ 15:19:36
Postat av: Marita

Ja vilka jävla idioter alltså-har man inte mer vett än det så ska man fan inte ha barn heller....grrrr....vansinnig blir jag då jag läser sånna notiser i tidningarna.....GRRRR
Marita

2007-08-25 @ 20:06:40
URL: http://amors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0